Subject: Ajutine alajaam veehüdrandi läheduses
From: "Andres Tambla" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 12:15:24 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Projekteerin Kohtla-Järve Selveri juurde elektriautode laadimistaristut.
Tööde käigus oleks vaja kasutada ajutist alajaama, mille asukoha tahan
ette näha olemasolevale alajaamale võimalikult lähedale. Seal on paraku
alajaama juures (2-3 meetri kaugusel) veehüdrant. Lisasin vastava
asendiplaani ka kirjale manusena. Soovin hinnangut, kas selline lahendus
on hüdrandi kasutamise seisukohast vastuvõetav.

Lugupidamisega

Andres Tambla

Energiateenuste projekteerija

 <https://www.energia.ee/>

+372 5233973 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://www.enefit.ee/> www.enefit.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>